Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 7 april 2014

100 frågor om mig, #1

Av Fiddeli - 7 april 2014 20:01

Jag tänkte då svara på 100 frågor om mig, men eftersom att jag själv tycker att det är jobbigt att läsa så mycket så kör vi på 25 om dagen, så då kör vi igång med del 1!

1. Hur gammal är du om fem år?  ca 21 år och 4 månader

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Haha, dom i klassen.

3. Hur lång är du? 160   

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Delivery man, har jag för mig.

 5. Vem ringde du senast? Mamma

 6. Vem ringde dig senast? Mamma

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Så seg hahaha

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Om man ska planera något så helt klart ringa! Men annars är smsa helt okej.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?  Gifta 

10. När såg du senast din mamma? Halv timme sedan, hon kollar på tv där nere just nu, hihi.

 11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du i dag? 07:10

 13. Vilken är din favoritjulsång? Svårt att välja men tror det måste vara 

14. Vilken är din favoritplats? Har ingen plats så direkt, men kan man säga London?

15. Vilken plats föredrar du minst? Ingen aning 

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? förhoppningsvis i London med dröm jobbet. 

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? Andra och spöken och sånt

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När jag välte ut tandkräm på netto....  

19. Hur stor är din säng? 120 bred 

 20. Har du stationär eller bärbar dator? Har båda men den stationära är inte ens i kopplad, haha! Bärbar är helt klart smidigare. 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med kläder såklart

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 

 23. Hur många landskap har du bott i? 1?

24. Vilka städer har du bott i? en?

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Jag gillar verkligen inte att visa mina fötter för andra för att jag tycker själv att fötter är sjukt obehagliga, så med strumpor. Men utomhus såklart med skor. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Skapa flashcards