Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under mars 2014

Av Fiddeli - 4 mars 2014 19:27

4/3

Av Fiddeli - 4 mars 2014 17:08

Tisdag är det då idag... hmmm. Ja vad ska man säga? Vi har haft matteprov och jag hoppas att det gick bra, det kändes så iallafall! Helt taggad på livet helt allmänt ingen aning om varför men så är det, haha!

Idag finns det absolut inget intressant att berätta, vaknade typ lite över 5  och kunde inte somna om, menmen, sånt är väl livet? Jag har inte känt mig så trött idag så det är ju super det med! 

Ska sen göra lite spanska och lite matte eftersom att vi har spanska inlämning till fredag och del 2 av matteprovet imorgon! Ska fixa nåt tidsinställt direkt efter detta inlägget! 

Vill så gärna ha ett par sådana här! Så sjukt fina!! 

 

Av Fiddeli - 4 mars 2014 07:57

Av Fiddeli - 3 mars 2014 22:23

Hard out here - Lily Allen
Såååååå bra låt!/

Av Fiddeli - 3 mars 2014 17:32

Av Fiddeli - 3 mars 2014 16:00

Tjena hej hallå! Det var ett tag sedan jag satt ner och verkligen skrev ett inlägg eller ja, kanske 1 och en halv dag sen eller nåt sånt men ändå, Väldigt dåligt av mig!

Men i fredags så var jag i Lödde som jag tror att jag skrev och sedan spenderade jag resten av fredagen med att göra klart so:n... och så glömde jag skicka in den..... Otroligt segt! Första gången på sjukt länge jag varit se på att lämna in något, på något sätt så mår jag skit kast när jag inte hinner med saker i tid, vissa verkar inte bry sig, men vafan hände med mig? HAHA! jättekul....

I lördags så åkte jag till Harald och vi åkte till ystad och kollade på match och sen till Malmö för att kolla på jesus christ superstar, alltså en musikal med Ola Salo som för ett par år sedan var med i melidifestivalen med låten The worrying med bandet The Ark. Men den var iallafall jättebra!

I söndags/igår så chillade vi super mycket och jag åkte sedan med dom för att kolla på när Harald spelade match, 22-21 till dom, riktigt spännande match! När jag sen kom hem så gjorde jag spanskan som ska vara inne imorgon, skönt att den är klar! Och sen så somnade jag på soffa vilket inte var så förvånande. 

Sen idag så gick jag upp kvart i 8 eftersom mamma sa att hon kunde köra mig till skolan, Hon är för go' min mamma. Så vi körde härifrån kvart i 9 och var precis i tid, så skönt att få sova lite längre! Ja sen så har jag ju bara  varit i skolan och tiden har gått riktigt fort hela dagen tycker jag! Nu har jag varit hemma i ca en timme och ja jag har skickat so:n som jag nämnde tidigare och ska snart göra lite matte eftersom vi har matteprov imorgon. Vi får se om jag gör spanskan som ska vara inne på fredag idag eller om jag börjar imorgon, haha! Men nu ska jag ta och göra matten och sen förhoppningsvis göra lite tidsinställda inlägg till mitt på dagen eftersom att det annars blir så tomt. 



Ganska mycket text men hoppas ni orkade läsa, Inte för att det var något super nödvändigt men ändå. Haha! Hoppas ni har det grymt bra! 

Gammal bild men har inte hunnit ladda upp fler än och inte tagit så många heller för den delen. 

 

Av Fiddeli - 2 mars 2014 11:09

Av Fiddeli - 2 mars 2014 02:17

Har inte så mycket att säga såhär lite över 2 på natten men iallafall Grattis till Hanna!

Skapa flashcards