Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under mars 2014

Av Fiddeli - 7 mars 2014 08:26

Dålig bild men hade lite brottom!
Skjorta: h&m
Tröja: ginatricot
Leggings: Åhléns
Kjol: indiska
Klocka: one
Ha en grymt bra dag! Det är ju trots allt fredag! :*

6/3

Av Fiddeli - 6 mars 2014 22:54

Skulle skrivit men vad hände med tiden? Hon var 20 över 9 och helt plötsligt nästan 11, imorgon är det fredag och jag ska försöka att uppdatera lite bättre! Hoppas iallafall att ni haft en bra dag! Sov gott!

Av Fiddeli - 6 mars 2014 17:29

Sitter i bilen påväg till dansen! Väldigt kul ska det bli! Skriver något senare! Ha det super bra!

Helt konstig bild menmen det får gå!

Av Fiddeli - 6 mars 2014 08:37

Godmorgon på er! Idag så var det super lugnt från början men helt plötsligt var klockan 08:28 och vi hade inte börjar gå till bussen, ja vi fick springa, usch jobbigt! Men nu ska vi ta och skratta vidare! Ha det jättebra!
Dålig bild men vad kan man göra? Fota bättre? Ja men det orkar jag inte såhär på morgonen.

Av Fiddeli - 5 mars 2014 17:47

Har alltid super svårt att komma på vad man ska ha för rubrik på inläggen och blir för ofta vilket datum det är..Aja får bli lite bättre på det kanske?

Iallafall så idag gjorde vi ju sista delen på matteprovet vilket väl gick sådär, hoppas att jag klarar mig iallafall! 

Nu så ska jag försöka göra klart spanskan!

Ha det fint!

 

Av Fiddeli - 5 mars 2014 13:00

Detta är då en tag som ni kanske förstod? Man får 2 olika svarsalternativ och så ska man välja, dessa frågor är då om skönhet.


Skulle du helst förlora alla dina mascaror, eyeliners, läppstift och läppglans eller alla paletter och ögonskuggor?


Jag skulle helst förlora alla mina paletter och ögonskuggor för att jag använder mer eller mindre mascara och eyeliner varje dag.


Vad skulle du helst göra? Klippa av allt hår eller aldrig klippa dig igen?


Om man klipper av allt hår så växer det ju tillbaka och under tiden så skulle man ju kunna ha peruk, egentligen vill jag inget av det men man måste ju välja så klippa av allt hår.


Vad skulle du helst ha? Korallfärgade kinder eller rosa kinder?


Korallfärgade kinder helt klart!


Om du hade 1000 kronor att spendera, vad skulle du helst köpa? Kläder eller smink?

 

Smink, eftersom man får mer för 1000 kronor där, eller det brys på vilka märken och sånt ju men smink! 


Skulle du hellre ha läppstift som eyeliner eller eyeliner som läppstift?


Läppstift som eyeliner eftersom man kan ju lägga på den med eyeliner borste, då får man ju också lite färg.


Vart skulle du helst köpa smink? Mac eller Sephora? 


Svårt! Sephora och mac är så bra båda två men jag tror nog mac ändå.


Skulle du hellre ha en ögonskugga eller en läppfärg för resten av livet?


En läppfärg, för man kan göra mycket mer med ögonskuggor tycker jag så det skulle vara svårt att bara ha en färg resten av livet.


Skulle du hellre ha sommarkläder på vintern eller vinterkläder på sommaren?

 

Inget av det! Jag menar hur varmt blir det inte på sommaren med vinterkläder och hur kallt blir det inte på vintern med sommarkläder? Vad skulle ni helst välja?


Skulle du helst ha mörka eller ljusa naglar året runt?


Ljus naglar året runt!


Vad skulle du helst förlora? Din favorit läpp-produkt eller favorit ögonprodukt?


Favorit läpp-produkt.


Skulle du helst bara kunna ha håret i en hästsvans eller i en knut?


I en hästsvans, jag ser ut som en köttbulle med knut på huvudet. Såatte ja.



Vad skulle du helst göra? Aldrig måla naglarna igen eller aldrig använda läppglans igen?


Aldrig använda läppglans igen, för jag använder inte det så jätteofta.


Skulle du hellre raka av ögonbrynen och inte ha några alls eller fylla i dom varje dag?


Fylla i dom varje dag utan tvekan! 


Skulle du hellre leva utan smink eller nagellack?


Utan nagellack eftersom med smink så kan man göra så att man ser piggare ut! 


Hoppas ni gillade denna tag:en! 

HA EN BRA DAG!  

Av Fiddeli - 5 mars 2014 08:15

Börjar dagen med lite svampbob som är det bästa innan skolan enligt mig iallafall! Ja jag är 15 men vem bryr sig?
Hoppas ni får en fin dag! :*

Ovido - Quiz & Flashcards