Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under mars 2014

Av Fiddeli - 8 mars 2014 16:31

Detta myste vi med innan, super gott! Nu åker vi vidare till lödde för att handla mat!

Av Fiddeli - 8 mars 2014 10:07

Godmorgon på er!
Som rubriken säger så har jag tränat, kör ben, lite armar och såklart mage! Hoppas på träningsverk för annars så känns det ju lite onödigt tycker jag. Väntar nu på att mamma ska komma. Ska hem och duscha och sen fixa mig lite snabbt eftersom att vi som sagt ska till Nova Lund. Skriver sen, ha det super!

Av Fiddeli - 7 mars 2014 23:26

Säger godnatt nu, kommer glömma det sen säkert så sov super gott alla där ute!

Av Fiddeli - 7 mars 2014 22:30

Imorgon ska det tränas punkt och slut.! Klockan 9 så är jag på gymmet med Hanna, Annelie och Dina. Sjukt taggad, stopp i näsan, ont i ryggen men det ska ta mig fan bli av ändå! Om det finns trevligt sällskap så säger man inte nej! Så är det ju bara! 

Efter det så drar jag till Nova Lund med mamma och mormor, härligt att åka med dom, var säkert ett år sen vi gjorde något tillsammans bara vi 3. Efter det så får vi se hur det blir men jag måste dammsuga... Allt annat är gjort så det är bara att dra fram dammsugaren, men det får bli imorgon eftersom att klockan är halv 11 och ja bara för sent för att dammsuga! HAHA!

På söndag har jag ingen aning om vad som händer och på måndag så har vi ju som sagt studiedag, filmmys och lite träning med Dina ska det bli då, kanske lite pluggande med, men det är ju bara om vi måste haha! 

Nu så ska jag gå och ta av sminket och borsta tänderna, sedan drar jag igång nån film eller serie, vi får se vilket det blir. Ska även göra ett tidsinställt inlägg tills imorgon, men vet inte vad det ska var om än men yes! 

HA DET SUPER BRA!!   

Av Fiddeli - 7 mars 2014 18:15

Av Fiddeli - 7 mars 2014 16:42

Tjena! 

Kom hem runt halv 3, och sen så gick jag ut med Viggo och ja har chillat ett tag också, sen ska jag rensa garderoben, damsuga och städa över lite. Hjälpa pappa med maten ska jag också. Ikväll så blir det väl skype med någon och kolla film och sånt. vi får se om det blir lets dance men ja vi får ju som sagt se, hahah! Imorgon ska jag träna och sen kanske åka till Nova. På måndag är det studiedag så det blir lite längre helg vilket är väldigt skönt! På söndag har jag absolurt ingen aning om vad som händer men ska verkligen försöka att skriva oftare under helgerna, men vi får ju se hur det går såatte yes! 

Nu ska jag gå ner till pappa så ha det super bra!! 

 

Av Fiddeli - 7 mars 2014 12:48

Sitter på hemkunskapen och gör ett grupparbete, just nu letar jag rättigheter om försäkringar osv. Slutar 2 och när jag kommer hem så får vi se vad som händer, kanske går ut en runda eller något, känner för att träna men vi får väl se.

Ovido - Quiz & Flashcards