Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under mars 2014

Av Fiddeli - 11 mars 2014 08:41

Av Fiddeli - 10 mars 2014 22:43

Så det är tid för att sova. Godnatt på er!
Bild från i lördags, jamen den funkar väl helt okej i ett sånt här inlägg, eller oavsett så får den funka, haha!

Av Fiddeli - 10 mars 2014 17:29

Dags att börja plugga? Hmmm, ja antagligen... Haha! Kemi är ju inte något som jag är så bra på menmen man måste ju såatte det är bara att försöka få in det i huvudet.

Av Fiddeli - 10 mars 2014 12:29

Riktigt skönt väder idag så passa på att gå ut!

Av Fiddeli - 10 mars 2014 11:39

Som ni nog vet vid detta laget och även som rubriken säger så har vi studiedag idag! Startade med Frukost (bild kommer sen) Sen tog vi en cykelrunda på ca 40 minuter, riktigt skönt, sen ska vi även ut en gårunda eller vad man ska säga, med viggo då eftersom att han också måste komma ut! Sen blir det kanske en film eller något, och såklart lite pluggande... 

Skriver mer sen, ha det super fint! 

Av Fiddeli - 9 mars 2014 20:10

 Hej! Idag har jag inte skrivit ett enda inlägg och ja det har ju sin förklaring eller? Jo idag så började jag dagen med att gå upp vid 9 och ja det är väl tidigt för en lördag men jag kunde inte sova längre, sen såklart åt jag frukost och började sedan städa rummet, kollade klart på filmen familjetrippen som är den bästa filmen jag sett på länge! Sen så runt 1 kanske, har faktiskt ingen aning om vad klockan var men iallafall så kom Harald och vi har sett alla HSM filmerna, ja varför inte liksom? Haha! Sen nu ikväll så har jag varit ute med Viggo och Zacko och såklart mina föräldrar! Sen så lovade jag ju er en bild på nagellacket som jag köpte igår men eftersom att jag är så lat så lånade jag en bild från google som då ser ut såhär!   

Det är en super nude färg och den är verkligen superlätt att applicera, om man nu kan säga att man applicerar nagellack? HAHA! 

Nu ska jag ta och kolla lite på tv och senare så blir det kanske en film eller pll eftersom att jag måste se det senaste avsnittet, dåligt av mig att jag inte har sett det än menmen, man kan ju inte hinna med allt..? 


Imorgon är det studiedag vilket ska bli väldigt skönt! Och jag ska plugga och ha det allmänt chill med Dina. 


Ha det super bra!!   

Av Fiddeli - 8 mars 2014 23:47

Av Fiddeli - 8 mars 2014 22:40

Köpte idag ett nagellack från essie i färgen sand tropez, bild kommer imorgon.

  Tjöjan är från JC och kostade 199:- Den är mer röd rosa i verkligheten. 

                               Väskan kommer från accent och kostade 399:- finns även axelband till den.




Nu ska jag snart gå och duscha!

Ha det fint! 

Ovido - Quiz & Flashcards