Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under januari 2014

Av Fiddeli - 3 januari 2014 14:49

Som sagt så ska vi ha gäster såatte yes! Idag har jag hunnit med mycket men ändå lite, var på banken och den hyrde vi filmer och sen åkte vi till Ica maxi för att handla resten av grejerna till ikväll och självklart tuggummi! Men ha de fint! :*

Och ja jag hade samma kläder i "dag 1" inlägget men den bilden är tagen för längesen så yes!

Av Fiddeli - 3 januari 2014 09:01

Av Fiddeli - 3 januari 2014 08:00

Vad ska du göra i sommar?

Ca 6 månader kvar tills det är sommar och jag kan verkligen inte sluta längta, men än så länge är det inte mycket som är bestämt. Vi har pratat här hemma om att åka till Mallorca men vi får väl se, sen så ska jag försöka ligga och sola i mer än   minuter, asså att sola är nästan det värsta jag vet för man bara ligger där och så känns det som att solen grillar dig. Men jag ska iallafall försöka att bli lite brun! Sen så hoppas jag även på att göra mer än vad jag gjorde i somras. Tälta hade varit sjukt roligt och att bara helt spontant hitta på saker!

 

Av Fiddeli - 3 januari 2014 02:31

Har legat i sängen sen 12 och försökt att sova och snart ger jag ta mig fan upp, folk smäller iallafall fortfarande raketer här! Har försökt med nästan allt! Jag började till och med läsa en bok men det hjälpte inte heller, tyvärr... Ska upp 8 för att vara på banken klockan 10 men ja om jag går upp 8 får vi ju se.. Haha! Jamen godnatt igen eller nåt får väl försöka i nån timme till.

Av Fiddeli - 2 januari 2014 23:00

 

   

 



~I choose you~

Av Fiddeli - 2 januari 2014 18:47

Idag har allt varit riktigt segt! Vaknade vid kanske 12 eller nåt sånt, och ja förra inlägget var tidsinställt. Så eftersom även mitt internet har varit segt idag så har jag mest städat och sånt, är klar med det "ytliga" eller vad man ska säga så nu ska jag gå på lådorna för att det finns absolut ingenting att göra just nu, haha! Imorgon ska vi ha gäster vid typ 5-6 men innan så skulle vi någonstans, kommer inte ihåg men ja jag har ju inte så bra minne såatte. Men ha de fint!      

Av Fiddeli - 2 januari 2014 10:00

En bild på dig själv och 10 sanningar!

1. Jag gillar inte push-up bh:ar. Eller ja hatar är kanske ett bättre ord.

2. Jag är lite smått rädd för att äta inför/med andra. (men förstås inte min släkt och nära vänner)

3. Jag bara älskar att sjunga, men jag tycker att det låter hemskt.

4. I skolan skriver jag helst allt för hand , men det går ju inte alltid.

5. Jag har väldigt ofta huvudvärk.

6. Jag kan vara riktigt blyg men ändå helt öppen.

7. Jag gillar inte  facebook men i perioder är jag inne där 24/7 bara för att.

8. Jag har alltid velat ha en tvilling!

9. Jag skelar när jag är trött.........

10. Jag är mörkrädd.

     

Ovido - Quiz & Flashcards