Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under januari 2014

Av Fiddeli - 4 januari 2014 23:14

Är verkligen mega trött och förstår inte varför men ja så är det väl ibland såatte jag ska snart gå och lägga mig faktiskt, om nu jag inte hittar något att göra så att säga haha! Men om inget annat så får ni ha en bra kväll/natt! 

GODNATT!

 

Av Fiddeli - 4 januari 2014 17:21

Yes, min dag har varit båda bra och dålig, orkar inte gå in på det men ja, därför det bara kommit korta saker, så jävla trött på allt från och till så snart får dom ta och fixa så man kan få helrenoveringar på sjukhus alltså! Haha nej men ändå ja, men ha det

bra!  

Av Fiddeli - 4 januari 2014 16:31

Av Fiddeli - 4 januari 2014 11:30

Din favorit låt.

Ja, nu är det ju såhär att det alltid varierar om vilken som är min favorit men en låt som jag tror att jag nog gillat mest iallafall sen en månad tillbaka är  Other side of Love av/med Sean Paul. Men som sagt så ändras det mer eller mindre varje dag.

Av Fiddeli - 4 januari 2014 02:16

Av Fiddeli - 4 januari 2014 01:24

Haha, tjenare! Nu har våra gäster precis åkt hem och det var faktiskt trevligare än vad jag trodde att det skulle bli! Men jag som hade hoppats att få lägga mig lite tidigare idag/igår, ja det blev ju inte så menmen det är förhoppningsvis ingen klocka som ska ställas! Imorgon vet jag inte inte riktigt vad som händer men jag hade tänkt göra lite "övningar/träningar" eller vad det heter för magen, eftersom jag verkligen inte ska ge upp på att få min platta mage! och om ni undrar så har jag slutat med 30/30 challenges för att det blev mycket i december månad eftersom vi var i Göteborg och då var jag helt slut och sen så var det ju jul och nyår så jag hade tänkt börja med dom igen inom en kort framtid! Och sen så hade jag faktiskt tänkt ge mig ut för att gå/jogga men jag tycker att det är super tråkigt att göra det själv så jag får väl se om någon vill hålla mig sällskap men om inget annat så tar jag med mamma eller pappa och Viggo ut på en långpromenad för ingen av dom är så intresserade av att jogga, well inte jag heller så direkt men vill man få bättre kondition så får man väl börja någonstans, eller har jag fel? Iallafall så tänkte jag bara lite snabbt nämna denna videon som jag tycker har riktigt bra övningar för magen och jag känner iallafall att dom hjälper! 

Men nu ska jag ta och göra mig klar för sängen för att jag känner verkligen att jag behöver få sova ut! Så jag antar att jag kommer tillbaka om ett litet tag med ett litet snabbt inlägg som egentligen bara kommer att ha bilder och typ ett "godnatt" i sig menmen det är iallafall något! HA DET SUPER FINT!     

Av Fiddeli - 3 januari 2014 17:28

så tänkte jag bara ta upp en sak om instagram, så när du lägger ut en bild med text ( well det är ju det man göra men ja) så gillar någon bilden och sånt där, och sen nån dag senare slutar personen följa dig och så tittar man in på den personens instagram då och så ser man att den har totaly kopierat din text, asså kunde du inte komma på nåt eget? Asså jag har absolut inga problem så med att folk skriver samma och sånt men sen så får den personen då kommentarer som "kom du på det helt själv" osv osv och såklart svara den personen "ja" och man bara jaha okej, aja, det var ett tag sen men vafan hade inget bättre att skriva såatte yes ha de fint! så ska jag försöka klämma in 1 inlägg till idag!   

 

Skapa flashcards