Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under januari 2014

Av Fiddeli - 7 januari 2014 13:06

En vän som bor långt bort!

Asså jag har väl ingen som bor så jättelångt bort, men iallafall så en vän som jag tyvärr aldrig har träffat är Amanda i Stockholm. Men vi snackar via sms och snapchat och så. Och det är väl inte så att vi har gemensamma vänner heller för egentligen så skulle jag bara skicka en snapchat till en i klassen som då också heter Amanda, och så råkade jag skriva fel på det hon hete såatte ja, men hon är iallafall super trevlig! 

 

Av Fiddeli - 7 januari 2014 00:23

Av Fiddeli - 6 januari 2014 14:08

Precis sett en film som då heter Elysium och jag trodde helt ärligt inte att den skulle vara så bra, men det var riktigt bra faktiskt! Så ni borde se den! Haha, har inget annat intressant såatte yes bara se den!   

Av Fiddeli - 6 januari 2014 10:00

Favoritställe!

Ja ni vet väl redan vilket det är? Jo såklart London! Jag bara älskar det och jag längtar dit varenda dag! Människorna är så  trevliga och det är helt annorlunda jämfört med Sverige, helt klart! Och när jag gått klart skolan och utbildat mig till det jag vill så är planen att flytta till just London! Många har sagt att jag inte kommer klara det och att jag kommer ångra mig men jag har velat flytta dit i snart 4 år, så nej det kommer jag inte göra! Och min moster bor där såatte det är ju trevligt att få träffa henne lite oftare! Well London är mitt favoritställe och ja man kan väl kalla det ett ställe, hoppas jag, haha! 

 

Av Fiddeli - 6 januari 2014 00:03

Yes super trött, ska ta och sova såatte godnatt!      

Av Fiddeli - 5 januari 2014 18:22

Idag har jag typ gjort nada, kollat på grey's anatomy, kan inte beskriva hur bra det är, asså jag bara älskar det! Det är nog det bästa jag sett på länge asså helt in love med den serien!   

Sen så har jag hjälpt pappa i kanske 30 minuter max med att bära in reservdelar till motorcyklar för att ja det var sjukt mycket och jag hade inget bättre för mig, haha sen gick jag in och fortsatte kolla på grey's anatomy, intressant dag verkligen! 

Sen så den här klänningen asså den är sååååå fin!   och jag vet inte hur många bilder på den jag har gillat på både instagram och we heart it! Men ja den är bara helt perfekt fin! 

Och ja imorgon så är det måndag och sista dagarna innan skolan börjar igen, jag börjar på torsdag så det är ganska lugnt men jag orkar faktiskt inte jag är helt slut och jag har då inte gjort så mycket faktiskt så ja ett lov till nu hade ju inte varit fel kan jag säga! 

Nu ska jag snart gå ner och gör nåt, vi får väl se vad det blir har ingen aning faktiskt haha men ha det super fint!   

       

Av Fiddeli - 5 januari 2014 11:26

Av Fiddeli - 5 januari 2014 09:30

Vad är du rädd för?

Jo nu är det ju såhär att jag är mer eller mindre rädd för nästan allt och så är det bara och jag kan ju inte skriva så många grejer såatte här kommer iallafall några. Men det som jag nog mest är rädd för det är t.ex bilar, för jag tror att varenda bil jävel ska köra över mig (okej kanske inte varenda men ni fattar poängen), och sen så är jag väldigt rädd för att ramla med knivar, men asså ja allt mellan himmel och jord, men mest små grejer som insekter och sånt, asså inte flugor men spindlar och såna mal eller vad dom heter, och ja jag hade ju egentligen kunna göra en uppradad lista på allt men det orkar jag inte och hur kul hade det varit att läsa? men ja detta är bara en liten del av vad jag är rädd för men det få räcka! 

Ha det super fint!

 

Ovido - Quiz & Flashcards