Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 29 december 2013

35 saker som du kanske inte visste om mig.

Av Fiddeli - 29 december 2013 23:30

Kanske redan har nämnt vissa grejer tidigare men aja!

1. Linnéa och Louise är mina mellan namn 

2. Jag föddes den 5 augusti 1998

3. Jag skulle egentligen heta Anton... well jag blev en tjej såatte, haha.

4. Jag måste göra mig klar på morgonen innan jag äter frukost så är det bara.

5. Jag bara älskar smink! 

6. Kall mjölk är underbart gott! 

7. Om vi beställer pizza så är det Hawaii som gäller! 

8. Jag hatar sill!

9. Jag hade 3 chokladkalendrar i år, men glömde öppna dom när dom skulle öppnas.. hehe.

10. Jag älskar att ha eyeliner! 

11. Jag vill bli make-up artist.

12. Jag ska klippa och färga håret imorgon! 

13. När killar söker ögonkontakt är bara såååååå underbart! 

14. Jag har fortfarande inte öppnat en bok på hela lovet....

15. Att plocka ögonbrynen är det jobbigaste jag vet! 

16. Jag är väldigt blyg i vissa lägen.

17. Min bästa vän i hela världen är Kim och han är för jävla underbar! 

18. Jag är väldigt rädd för att säga vad jag tycker eller för det mesta iallafall. 

19. Jag har svårt att lita på folk.

20.Jag vill flytta till London! 

21. Jag gråter för ingenting... 

22. Mitt humör är bara hel knasigt!

23. Jag gillar någon super mycket....(?)

24. Mina knä är helt fuckade.

25. Funderar på att anmäla mig till dancehall denna treminen, men vi får väl se.

26 Mina ögonfransar är inte fake som vissa tror.

27. Jag är jätterädd för nålar. Asså sprutor.

28. Jag absolut hatar när folk säger "Love you"

29. Är väldigt rädd över vad folk ska tycka om mig.

30. Jag hatar att prova byxor och bh:ar!

31. Jag ha väldigt ofta ont i huvudet.

32.Jag tror på att själen lever kvar men inte på ett liv efter döden.

33. Jag kan inte ljuga, haha, börjar alltid små skratta.

34. Mina Läppar blir jätte lätt torra.

35. Jag blir väldigt lätt osäker på människor om ni förstår hur jag menar.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Skapa flashcards