Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 15 december 2013

50 frågor om mig.

Av Fiddeli - 15 december 2013 18:10

1. Vad är ditt mellan-namn? Linnéa Louise


2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Skulle inte vilja heta nåt annat

3. Är du i ett förhållande nu? Nej

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?  -

5. Vem var du tillsammans med sist? Simon

6. Får man fråga varför det tog slut? För mycket bråk

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja

8. Vem vet mest om dig? Hanna tror jag

9. Vilken var den senaste film du sett? Elf

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Ingen aning 

11. Hur gammal är du? 15

12. Har du någonsin varit full? Nej

13. Har du testat droger? Nej

14. Röker du? Nej

15. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Danmark
 
16. När var du där? I somras


 17. Har du helt svenskt ursprung? Tror det

18. Vem ringde dig senast? Pappa

 19. Föredrar du svenska eller utländska killar? Bara han kan svenska så spelar det ingen roll

 20. Ser du fram emot någonting just nu? Fredag för då slutar skolan

 21. Sköter du skolan? Yes

22. Vad hade du för betyg förra terminen? Kommer inte ihåg 

 23. Vad är det bästa du fått på ett prov? A-

24. Vilka ämnen var det i? Biologi

 25. Har du fått F på ett prov? ja

26. Har du spelat/spelar du i ett band? nja

27. Anser du dig vara intelligent? Nej 

 28. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? svårt att veta

29. Vilken va den värsta tiden? När jag var mellan ca 6-12 jobbig tid.. mest pga skolan

30. Har du mått jättedåligt psykiskt? -

31. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? -

32. Har du haft sömnproblem? Nä inte vad jag vet 

33. Hur ofta gråter du? För ofta

34. Vad gör du när du mår dåligt? Gråter 

35. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Mina närmaste vänner

36. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej!

37. Vilken klass går du i nu? 9:an

38. Vilken ögonfärg har du? Blå

39. Har du varit otrogen någon gång? Nej eller på dagis va man ju ihop med alla haha 

40. Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet 

41. Är du stolt över dig själv? Oftast 

42. Vilken är din Skostorlek? 36

43. Vad är det värsta med dig enligt dig själv? Mitt humör och mina knäproblem. 

44. Har du lätt att få folk att skratta? beror på vem 

45. Har du några talanger? Inte vad jag vet 

46. Vet du om någon är kär i dig? Nej de vet jag inte 

47. Är du kompis med ditt/dina syskon? Har inga syskon 

 48. Hur lång är du? ca 1.60
 
49. Hur mycket väger du? 45


50. Har du svarat ärligt? Ja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Ovido - Quiz & Flashcards