Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under november 2013

Av Fiddeli - 6 november 2013 13:38

Tjena hej det var ett tag sen! Men denna veckan praoar jag och sover inte hemma som ni vet så därför har jag inte haft tid. Iallafall så ikväll ska jag försöka skriva lite om vad jag gjort hitintills och sådant! Förhoppningsvis får jag tid till att skriva och de var allt just nu ha de! :*

Av Fiddeli - 2 november 2013 20:07

Såklart så har jag en låda för underkläder och en för strumpor men hur intressant är de? Men resten fick ni bilder på iallafall! Ha de fint!

Av Fiddeli - 2 november 2013 18:16

Tjena hej! Igår skrev jag inte som jag då skrev i inlägget innan detta men som sagt var jag på emporia och kom hem runt halv 5 och runt 5 gick jag till en kompis och hade väldigt roligt och vart sen hemma igen runt 11, Så jag skrev inget igår för att jag hittade på saker okej, så låg läget till! Och nej jag kommer inte göra en haul för att jag orkar inte göra ett sånt separat inlägg om det men jag köpte ett nagelack från Isadora i deras sån "sugar nails" serie i färgen 108 Wine Crush. Sen vart jag inne på Sephora och köpte Benefit's  Priming with the stars som kommer med Stay don't stray, The pore fessional, Some kind-a gorgeous, Benetint, Girl meets pearl och They're real i Prov "storlekar" som kostade 320:-

Sen vart vi inne på The body shop och där köpte jag en hand cream i doften Cranberry Joy som kostade runt 65:-

Jag kan inte direkt skriva mer vad "mamma" köpte för det är julklappar. Men liten hint det är från hollister och benefit. Mer får ni veta när det har varit julafton! Jo, köpte även en bok, kommer dock inte ihåg vad den heter men den är till min kära moster i London. Så yes! 


I Onsdags och trosdags eftersom jag inte skrivit de två dagarna så ska jag väl ta och berätta lite sådär smått om de dagarna. Så i onsdags var jag i landskrona hos en naprapat och det vart så skönt efteråt så för er med spänningshuvudvärk så är det verkligen ett bra tips! Vet inte riktigt vad det kostar men jag har för mig att det var något runt 500:-  och ja så dum som jag var så tog jag fel buss... jag skulle ta 13:03 fast jag tog 12:03 haha så jag fick sitta i svalöv och frysa som bara den i 1 timme öhh! aja jag kom ju fram till slut! Och ja jag var på emporia ju igår (fredag) men jag var även där på torsdagen men min kompis Melinda och så träffade vi några där (keep wondering). Yes och då köpte jag legginsen jag hade på mig i Fredags som ni såg på min OOTD i fredags! Iallafall så vart det väldigt roligt och ja kul och trevligt! 


Idag har jag städat och jag måste fortsätta med att städa lite till. Imorgon kommer nog lite om denna veckan som kommer efter som jag ska på prao och så lite vad jag packat eftersom jag ska sova hos min farmor under den veckan för att slippa ta buss och tåg i ca 2 timmar med 2 olika bussar och ett tåg, Aja det var nog allt för idag haha, Ni får ha det så underbart!   

Av Fiddeli - 1 november 2013 09:32

Tjena hej! Ja jag vet, jag har inte skrivit på en eller två dagar men jag har haft lite att göra skriver mer ikväll för nu ska jag till emporia och shoppa lossssss!

Kofta: H&M
Linne: Lager 157
Kjol: H&M
Leggins eller vad de heter haha: New Yorker
Väska: Thailand och ja den är öppen haha.

Men ha de! :*

Skapa flashcards