Fiddeli Baggesen ★

Alla inlägg under november 2013

Av Fiddeli - 19 november 2013 22:33

Ja usch hatar när det kommer så pang bom så får man ont i hela kroppen fy på det! Iallafall så går det väl sådär för Sverige i fotbollen, kollar aldrig på sport men idag så bara gjorde jag det, de är inte slut än men tror inte att det slutar bra, fattar nada menmen man lär sig väl med tiden?
Haha när fotbollen är slut så ska jag ta och sova ha de fint! :*

~det bara fanns inte~

Av Fiddeli - 19 november 2013 20:30

Hola! 

Anatomi provet flyttat till nästa torsdag, har inget att säga mer än lite skönt! 

Alla inlämningarna klara så jag känner mig väldigt lugn med det! 

Idag har väl varit både upp och ner, orkar inte förklara men yes! Haha, mamma och Viggo skulle ut och gå, jag la mig på soffa och somnade, pappa kommer hem och jag vaknar ca en timme senare och tror att jag drömt att han kom hem för att mamma säger till Viggo "kolla om husse är hemma" och jag bara " nej, han har inte kommit hem än" och så kommer han från köket blir lite förvånad, trodde seriöst att jag drömt alltihop. Iallafall så vet jag inte men jag har börjat gilla Justin Bieber igen lite sådär smått alltså hans musik. 

Imorgon blir det Drottning blanka och samma på torsdag på öppet hus ena dagen i lund och andra Helsingborg. Lol Kom precis på att jag sagt fel till en person, Skit samma vilken skola jag sa väl.. hahaha menmen på lördag ska jag till Vipan eller vad det heter på öppet hus så får vi se hur det går och hur jag ska välja och öhhh! Har lite svårt för jag har börjat tänka på Advokat nu helt plötsligt men det får helt enkelt bli plan B om jag inte trivs med det andra. Gör ett separat inlägg om Gymnasie och sånt för jag orkar inte skriva allt jag tänkt här och nu. 



Pusssss !   




~Wish i woke up with a butt and a rack~


Av Fiddeli - 18 november 2013 16:10

Holllaaa! 

Idag så skulle jag ju till gymmet med tjejerna men dom behövde plugga så det blev inget för jag hade inte lust att vara där ensam. Any how så är jag fetttt irriterad på allt! ÖH hatar när killar säger " det är bara för att du har mens" asså nej för det första så har jag inte mens nu så bara glöm det, och för det andra så kan man faktiskt vara irriterad, arg och sur ändå för allt hänger inte ihop med mens! Tyvärr så verkar inga killar få in det i sin tröga skalle!

Snart ska jag sätta mig och plugga på lite anatomi eftersom vi har prov på det nu på torsdag....

Vet inte riktigt om jag ska skriva något mer. Men ja, man kanske kan säga att jag inte har något mer att skriva och förlåt för att jag bara mest skrivit om mitt liv dom senaste inläggen. Har bara blivit så men yessss!

Fråga mig något?

http://ask.fm/fiddelibaggesen

Men ha de bäst!  





Av Fiddeli - 17 november 2013 19:45

Äntligen klar med alla inlämningarna så att jag kan focusera på provet! lämnar in dom imorgon så att jag får det undan stökat också! Har precis duschat och nu lyssnar jag på  Såååå bra låt! 

Imorgon ska jag såklart gå till skolan men innan det så ska jag till sjukgymnasten för uppdatering eller vad man ska säga och efter skolan så ska jag och Lisa till gymmet. Känner mig inte lika taggad som sist men imorgon så är jag nog toppen taggad! 


morgon dagen kommer förhoppningsvis bli så bra som möjligt!!

Väntar på att solsidan ska börja för det är väl idag..? haha aja ni får ha det suuuppppeeerr! :*


Måste bara nämna denna låten också för jag kan inte sluta lyssna på den, den är lite konstig men den är min favorit idag iallafall ! 


~Världens finaste kille~  



Av Fiddeli - 17 november 2013 10:27

Tjena hej! äntligen kan man börja räkna ner för jullov! Visst som jag sagt innan så har jag inte något emot skolan men jag vill bara få 9:an överstökad så man kan börja på gymnasiet! Igår var jag och min kompis och mina föräldrar på sånt öppet hus på DCC (Design & Construction collage) i Helsingborg vilket var väldigt intressant. Verkar vara en väldigt bra skola.


Över till kommande vecka så har jag 3 inlämningar och 1 prov vilket verkligen är too much just nu med allt annat som händer i livet. Aja en inlämning kvar 2 kvar och det fixar jag idag och sen så har jag bara provet kvar att plugga på! 


Om ni inte redan visste det så började jag i måndags på gym, yesyes det kunde ni aldrig gissa.. lol tror att jag har skrivit det innan ... any how så är det verkligen roligt när man går med en kompis så man liksom kan peppa varandra! 


Lite fun fact men jag har stannat på denna bloggplatsen nu i 4 år, helt sick att det gått 4 år, samma inloggning bara med annat "addres/blogg" namn. Från och till såklart, för jag har ju tagit pauser imellan men ja. Haha


Det var allt för denna gången skriver imorgon kanske men bara kanske senare idag också! 

Ha de bäst! :*


~Du får mig att tänka om~   

Av Fiddeli - 12 november 2013 22:41

Jag kan väl säga att du är den vackraste någonsin! Man kan väl säga att vi är vänner :*

Av Fiddeli - 11 november 2013 21:41

Tjena hej! Idag är då första dagen på vecka 46 och idag så var jag då i skolan och efter det så stack jag och Hanna till gymmet, och det var absolut det bästa på hela dagen!! 

Any how så skulle jag igår ha lagt upp mina oktober favoriter men jag fick sån huvudvärk och låg i sängen resten av dagen.Så idag tänkte jag ta lite snabbt vad mina favoriter för oktober månad har varit tyvärr utan bilder för jag orkar inte fota just nu. Har väldigt få men det får väl gå bra ändå! 

1. Har varit helt galen i Smoothie, då det finns färdiga påsar med bär i på ica som man kan köpa och dom är helt underbara kostar väl runt 50:- eller något.

2. Sen så har jag även en typ "makeup" produkt och det är då ett läppbalsam från Decubal som finns att köpa på apoteket för runt 69:- och det är en väldigt stor tub så hoppas att den håller länge.

3. och så sist men inte mist så har jag verkligen älskat min högtalare från Philips en sån iphone docka eller vad det heter vet inte vad den kostar eftersom jag fick den när jag fyllde år för ca 1,5 år sedan. Vet inte om den finns att köpa längre heller men den är helt perfekt att ta med sig överallt, jag använder min när jag är på mitt rum och t.ex städar jag har den med mig när jag duschar och nere i köket om jag är hemma själv och ska göra frukost eller så.


Yesyes nu ska jag ta och kolla lite på Glee för att det är det bästa någonsin och sen ska jag väl sova men ha de !!!    

Av Fiddeli - 10 november 2013 10:43

Tjenare! Denna veckan har jag som sagt bott hos min farmor eftersom att jag praoade i löddeköpinge på kicks och sen i eslöv på en skola 2 dagar, så jag har inte skrivit alls så direkt, men nu ska jag gå på det igen eftersom att jag är hemma och mitt internet är självklart bättre här eftersom här behöver jag inte använda internetdelningen på mobilen, så yes! 

Jag hade tänkt att försöka få upp oktober favoriterna idag fast det är det redan är mitten på november, men bättre sent än aldrig. Sen så ska jag väl inte göra så mycket idag, bara dammsuga rummet men det är väl allt typ. Igår var vi hos mina kusiner och firade deras pappa (min morbror) och då spelade vi lol, och det var faktiskt roligare än jag hade förväntat mig. Så nu håller jag på att ladda ner det så får vi se sen hur det blir, haha. Hur som helst så vet jag inte mer. Men vi hörs nog senare! :*



~You're the only one that I want with me~  


Ovido - Quiz & Flashcards