Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 27 november 2013

sjuk..

Av Fiddeli - 27 november 2013 11:22

Haaalllooojjjjj! Yes så idag så är jag hemma eftersom att jag är sjuk och mår inte alls bra, ont i hela kroppen, huvudvärk och lite förkyld är jag också, hoppas på att jag inte får feber! Men nu ska jag inte tjata om att jag är sjuk för då blir det bara så tråkigt! Men yes efter jag skrivit klart så ska jag plugga på lite anatomi eftersom vi har prov på det imorgon, känner mig ganska bra förbered, men vi får väl se hur det går. 


Som ni nog vet så i söndags så var jag och såg catching fire med Victor och Harald. Den var faktiskt bättre än jag förväntat mig men slutet var väl lite sådär, jag har inte läst boken men filmen slutade inte så jättebra men alla tycker ju olika så det är bara min åsikt! Men anyhow så var det trevlig så ja, vet inte riktigt vad jag ska berätta mer om det för det finns inte så mycket mer att berätta.. ?


I måndags så var väl allt som vanligt, jag gick upp, gick till skolan, tränade lite och sen åkte jag hem och pluggade lite. Jo i och för  sig så hade vi spanska prov, men det kändes hyfsat bra faktiskt. 


Igår (tisdag) var jag hos ögon doktorn (vet inte om jag nämnt detta) eftersom jag hade en prick på ögat och så skulle jag då kolla det. Så vi var där 08:15 och så gjorde dom vanligt test på hur mycket synfel man har och sen så skulle jag då få droppar i ögonen som öppnar upp pupillen mer för att de skulle kunna se "längre" in i ögat och som tur så var det inget allvarligt utan bara nåt från typ glaskroppen i ögat har jag för mig att hon sa men iallafall så med dom dropparna så såg man helt suddigt så yes kunde inte ens se klockan på mobilen. kändes väldigt konstigt men vid kanske runt 5-6  tiden på kvällen så kunde jag se om jag hade glasögonen på så att yes. Och ja jag gick till skolan ändå för att jag kunde ju ändå prata och gör lite muntliga saker. Och så var det någon som frågade varför jag var i skolan för att hen tyckte jag såg sjuk ut och så svara min bästavän Kim "Hon har ju inget smink på sig" Haha snällt men ja jag såg väl rätt sliten ut eftersom jag inte mådde jättebra igår heller men helt klart mådde jag bättre igår än idag! Allt om det! 


Som jag skrev igår så skulle jag skriva lite om hela veckan till helgen men eftersom jag redan berättat lite av veckan nu så drar jag ju inte igenom samma saker igen i helgen men det förstår ni nog! Nu ska jag ta och plugga!

 Ha det bäst!!    


~Du är 110% den bästa~



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Ovido - Quiz & Flashcards