Fiddeli Baggesen ★

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2013

Bättre sent än aldrig!

Av Fiddeli - 13 oktober 2013 15:40

Tjena hej! I förmiddags så var jag ute på en promenad på ca en timme med vår hund, så skönt men luft ibland!! Men iallafall nu hade jag tänkt visa mina favoriter för september månad även fast det är lite sent och även fast jag bara hade 7 saker för september menmen här kommer de!
Först har jag verkligen äskat min "klädhängare" eller vad det heter alltså en stång som man hänger kläder på, jag tycker det är så smart för då kan man t.ex på söndagen hänga upp kläder för veckan eftersom man oftast har tvättat allt till helgen eller så tvättar man på helgen. Min kommer från Ikea och jag tror den kostade runt 100-150:-
Sen så har jag använt La Roche-Posay och det är en moisturizing cream för ansiktet och min är för sensitive hy och är lite fetare eftersom jag har även väldigt torr hy, så det är något som varit väldigt bra eftersom det börjar bli lite kallare. Jag köpte min på Apoteket för ca 150-160 :-
När det kommer till att hålla ögonbrynen på plats så har jag verkligen gillat proffs super strong hårspray som på bilden är en bag size men som ni såg i mitt inlägg från Ullared så har jag precis köpt en stor! Den kostade runt 20-30:- på Ullared

Svarta byxor är ett måste för mig, mina gamla tappade färg och jag hade verkligen problem med att hitta ett par nya. Dessa har varit väl använda under september och de kommer dom fortsätta vara under resten av året! Mina kommer från lager 157 och kostade runt 200:-

L'oreals volume million lashes har jag rediscovered under september månad och jag har verkligen gillat hur den separerat mina underfransar. Jag har absolut ingen aning om vad den kostar men runt 100-150:- och den finns på bl.a Ica, kicks och lite överallt.

Alla vet vi hur viktigt det är att skydda håret från värme och under denna månaden som gått har jag använt värme mer än jag brukar och för att förhindra att min hår ska bli slitet och skadat från värme har jag använt PHC heat protection, jag köpte min på Åhléns för kanske 90-100:-

Sist men inte mins så har jag älskat denna parfym från puma dock så står det inte på flaskan vilken "sort/lukt" det är och jag vet inte heller eftersom jag fick den i julklapp 2012 och vet därför inte heller vad den kan kosta, men jag började använda den som mest nu under september.
Detta var mina favoriter under september! Nu ska jag gå och lägga in lite tvätt och sånt, ha de!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fiddeli - 16 maj 2016 19:30

http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen   http://nouw.com/fiddelibaggesen ...

Av Fiddeli - 24 mars 2016 14:30


    Klänning // Skor // Väska // Solglasögon // Lösögonfransar // Contour-kit // Örhängen // Armband    ...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 22:10

Ja jag har då försökt få till detta med blogfame och har absolut ingen aning om det funkar eller inte. Har då gjort ett collage som kommer upp imorgon klockan 14:30. Under så finns det länkar i ex "klänning" osv. Det stod även att man skulle skriva o...

Av Fiddeli - 23 mars 2016 19:30


HEJ!  Tänka sig att jag sitter här igen, efter många om och men så har jag förhoppningsvis bestämt mig för att börja blogga igen. Älskar att få inspiration från andra bloggar och framförallt youtube. Såklart kommer jag inte att börja med youtube me...

Av Fiddeli - 9 januari 2016 23:38


Skapa flashcards